e m m a ; vardag, fest, inredning

The end of it..

..japp nu är snart torsdagen förbi också.. : )
Har haft affären själv idag, gick hur bra som helst!!
Anders var med när jag kom dit till klockan 13 det kändes bra så jag kunde röjja lite inne på lagret... men sen så har det varit ganska lugnt.. skönt : )

Efter jobbet åkte jag och mammsen till Next company och kollade in rean.. Jag hittade en svart klänning, med polokrage och en svart omlott-tröja med knappar på sidan. Mmm.. 200 blev det! Billigt, billigt! Vet inte om jag ska ha klänningen på lördag eller ej : ) Vi får se!
Köpte en liten present till Johanna idag också, hihi!

Nu ska jag ta och lämna över datorn till mah sis' : )
Båda mina poopiesar kommer hem imorrn, eller en är nog redan hemma, hehe :P



Puss puss / E




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback