e m m a ; vardag, fest, inredning

:)

Hittade en rolig lista hos Johanna!

ETT !
Namn:
Emma
Födelsedatum: 19 februari 1987
Födelseplats: BB i Falun
Bor: Hos mamma :) och varannan helg hos pappsen
Ögonfärg: grönbruna
Hårfärg: mörkbrunt
Längd: 160cm
Skostorlek: 37
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vattuman (ibland fiskarna)

TVÅ!
Skor som du bar idag: Svarta tygskor
Dina svagheter: Självdisciplinen är inte som den ska...
Rädsla: Att något hemskt ska hända de jag älskar.
Målsättning: Att leva livet

TRE!
Ditt mest överanvända uttryck:  oh shit
Första tanke när du vaknar: (idag) gaah!! Min näsa rinner!
När somnar du: Det beror på. Jag är en person som måste ha mkt sömn för att fungera bra dagen därpå så jag försöker gå och lägga mig i tid..

FYRA!
Pepsi eller Coca Cola: Cola!
McDonalds eller Burger King: McDonald, men BK har godare stripes
Singel- eller dubbeldejt: Dubbel, tror jag. Jag är så blyg av mig..
Adidas eller Nike: Nike i skor och adidas i kläder
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vanilj: Choklad

FEM!
Svär du?: Ja.
Sjunger du?: Ja, fast inte när folk hör.. ;)
Duschar du varje dag: Varannan
Röker du?: Nej
Är du förälskad?: JAPP :D
Tror du att du någonsin varit kär? : Ja, är ju det nu!
Gillar du skolan?: Njaae, känns skönt nu när man har vant sig av från skolan. Gillar mer att jobba!
Vill du gifta dig: kanske det, dte är inget mål i livet direkt!
Tror du på dig själv: Ja.
Blir du åksjuk?: Inte så ofta.
Tycker du att du är snygg?: beror på vilket humör jag är på!
Tycker du att du är hälsosam?: Hm.. pass
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja, det tycker jag
Gillar du åska?: Mysigt och otäckt på samma gång
Spelar du något instrument?: Nej

SEX!
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Jeaapp!
Rökt?: Mjaneejoonee
Gått på dejt?: Nej
Shoppat?: Ja.. hmpf..
Ätit en hel ask müsli?: Nej, haha vem gör sånt!?
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: Tror inte det, beror på hur man tolkar scen...
Blivit dumpad?: Nej.
Skejtat: Nej.
Bakat?: Japp
Nakenbadat?: Nej
Färgat håret?: Ja
Stulit något?: Nej

SJU!
I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?:
 Kring 30 
Namn på barn?:  Hm.. vet inte riktigt!
Ditt drömbröllop: Ett utomhus bröllop på våran/sommaren, behöver inte vara säskilt stort, huvudsaken mina närmaste vänner och min familj är där.
Hur vill du dö?: Hur? hm.. har inte direkt funderat på det..
Vad vill du bli när du blir gammal?: Jag är redan gammal ;P haha

ÅTTA!
Hur ska din drömkille/tjej vara...
HAN SKA VARA SOM ANDERS ;)
Kille eller tjej?: -
Ögonfärg?: -
Hårfärg?: -
Långt eller kort hår?: -
Längd: -
Vikt: -
Klädstil: -
Plats för första träffen?: -
Plats för första kyssen?: -

NIO!
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Men! Vilken fråga, vi tar det när det blri aktuellt!
Antal CD-skivor du äger: hm.. typ100 (inkl. de brända)
Antal piercings: I öronen!
Antal tatueringar: Noll! Men nog fan ska jag skaffa efter sommarn, då jäkla ska jag få någon att släppa mig till tatueraren i värsta fall. Är så seg på att bestämma vad jag ska ha! Gah!
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Hm.. ingen aning. Har väl blivit mkt när dte varit intressanta saker med fotbollen och så..
Antal saker jag ångrar: Säger som Häna, Bättre att ångra saker man gjort än att ångra saker man inte gjort!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback