e m m a ; vardag, fest, inredning

Snö!?

Ohh så skönt det var att sova ut, wiie! Det behövde jag! Sov till kvart över 11:)
Har precis kommit ut ur duschen, ska ju iväg och fika en sväng senare och en dusch var behövlig!

Har plockat in all tvätt i garderoben och sorterat ut det jag ska lägga ut på tradera.
Har till och med hunnit kolla på en film :)

Har pratat lite mer med Johanna också och hon kommer hem idag och blir hemma till på söndag :) Men dte värsta är ju att hon är sjuk.. :s hoppas hon hinner krya på sig lite nu när hon är här så vi hinner ses lite :)Och lite party i helgen skulle inte heller vara helt fel ;)

Och imorrn ska det snö här har jag hört :P najs! hehe känns lite konstigt bara tyckte det nyss var sommar & varmt!
Solen skiner idag och det är jättefint ute, härligt!

Nu ska jag ta och föna håret och göra mig i ordning! :)

Laater guys!
aaa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback