e m m a ; vardag, fest, inredning

Ohh :D



På måndag ska jag till frissan! Då kommer jag att bli ljusare i håret, ska ha en massa ljusa slingor i olika ljusa nyanser, har jag tänkt.. lät väl bra? Klippning får bli senare, trivs bra med den längd och form jag har nu :) Blev slingor istället för tatuering :P Är ju väääldigt sugen på att tatuera mig men har inte riktigt vant mig vid tanken på att den kommer att sitta där på kroppen tills jag dör.. Men vet exakt vad jag ska ha den och vad jag ska ha, men det avslöjar jag inte ;) Eller jag ska ha den på skuldran, så mkt kan jag avslöja.. :)


Idag kom lurken in till mig en sväng på lunchen och visade upp hennes nya frilla, schniiiggt ;) Hon ska bli riktigt mörk i håret ocså, jag ska nog ta och färga hennes hår ngn gång nästa vecka :) Spännande! Det kommer du nog passa superbra i ;D


Och på fredag kommer älsklingen hem en sväng :D mysmys. Synd bara att Kajsa skulle ha sin 20årsfest då också. Hade ju varit kul att träffa tjejerna.. :) Men dem kan jag ju festa med fler helger :P Lite annat med älsklingen som bor så långt bort. Och han har kanske fått ett besked från CSN nu, att kan få studiebidrag. Så han blir nog kvar där ett tag..


Nu ska jag ta och städa, har precis käkat middag. Emelie och mammsen är på nå konfirmationsmöte och jag hade tänkt att när de har kommit hem så ska jag och Emelie ta och gå igenom min garderob.. Så nu lär jag köra igång!

image806
Gunvald fick vara med i detta inlägg ;) sötnosen



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback