e m m a ; vardag, fest, inredning

Yeey

Tänkte att jag skulle skriva lite innan Idol börjar ;)

Trevlig dag idag
:)

Imorse vaknade jag ganska utsövd och på bra humör. Pratade lite med älsklingen över webcamen kan vara en orsak til mitt glada humör idag ;) Jag älskar honom.


Igår mötte jag upp Johanna på Waynes efter jobbet och vi fikade och snackade lite, uppdaterade varandra ;P
Efter det så tog vi en sväng till Hemköp för att uppdatera oss om senaste skvallret :P Köpte hänt extra tror jag den hette, kostar ju bara 20 spänn, lätt att man köper den sååå mkt skvaller för sååå lite pengar, höhö.


Idag så har vi verkligen möblerat om i affären. Känns bra tycker jag, att göra om lite då och då. Ska ju vara snyggt och så till jubileumet som är om ca en månad. Vi rensade ur lite lagret & i källan också. Dagarna bara försvinner när man har ngt att göra hela tiden tycker jag. Men sen så trivs jag ju såå superbra på jobbet också. Hoppas jag får vara kvar efter jul. Måste ju annars börja söka nytt snart.. :s
Annars idag så har jag hängt med Lurkas och Johanna till Avesta/krylbo, Lurken skulle shoppa lite gardiner. Hon hade ett superbra ställe där det fanns snygga gardiner till ett bra pris. Två panel gardiner för 99 kr är i dåligt.. Blir nog en vända dit när man ska införskaffa sig nya gardiner :)
Vi hängde med Lurkas på Ica en sväng och sen så åkte vi hem till henne. De har fått så fint så! Älskar den där vinröda fondväggen! :)

Nu börjar Idol!!

Laater, har fått lite grejjer frpn H&M jag måste visa ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback