e m m a ; vardag, fest, inredning

Halmstad!

Nu är vi i Halmstad!
Kom igår kring 4 tiden :)
Var en riktigt lång biltur, men den gick jättebra! Vi har fått lånat pappas gps så det går jättebra att hitta ;) Damen i apparaten snackade oss fram till Halmstad ;P "Om tvåhundra meter sväng höger" (med en robotliknande röst) hehe! Tror att älsklingen blev lite lugnare när vi fick låna den. Lite rädd för att åka vilse innan tror jag :P hehe

När vi hittat hit till hans lägenhet efter ett stopp på systemet packade vi ur alla grejer och vi fick hjälp av Anders kompis också :) Schysst! Gick fort!
Efter vi fått in alla grejer åkte vi till ICA Maxi och storhandlade :) ujuj.. fyra-kassars-handling ;P
Vi tog oss ett par mackor och yoghurt till kvällsmat och kollade på 40-year old virgin. Hehe den är bra den!

Och ni har vi gjort oss i ordning för stan och ska strax gå :) Spännande och se! Älsklingen ska visa mig runt lite ;P

Nu ska jag bara borsta tänderna sen ska vi gå :)
Ha en fortsatt bra lördag! Och bilder jag har tagit under resansgång kommer på söndag! :)

Pusspuss


Anders :D

Hoppas du hade det trevligt i Halmstad älskling..synd att jag inte hann visa allt jag ville visa..älskar och saknar dig gumman!

2008-04-07 / 18:04:29
Emma

hihi aah hade det jättebra med dig honey ;)
älskar dig med!!

2008-04-07 / 23:35:33
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback