e m m a ; vardag, fest, inredning

Snart läggdags!

Jajjamen snart läggdags för Emma :)
Ska upp och jobba imorrn, och sen efter det, kring halv 5 drar jag till Uppsala för att fira valborg :D Ska blir så jäkla kul!
Jag och Stephanie drar till Nea och röjjer loss lite och där ska vi även sova, är otroligt taggad! :) Skönt att ha en valborg där man verkigen vet vad man ska göra, annars brukar det vara ganska segt och fira det här hemma.. Inget ute ställe har ju direkt öppet ;P

I lördags hade vi iaf trevligt! Jag, Josie och Johanna festade lite här hemma och drog sedan vidare på förfest :) Sen skulle jag och Josie in på hotellet (Johanna skulle tyvärr hem och kolla läget), men där var det superlite folk så vi drog ganska fort hem och kokade makaroner och sov lite ;P haha, men det var en trevlig kväll iaf!!

Och i söndags så slappade vi och slöade, drog till donken för att käka bakismat och sen så åkte poopien hem. Hade en supernajs helg med dig gumman! :)

image1098


Igår och idag har jag varit ledig. Och älsklingen har varit hemma med mig superlänge nu. Han fick inte tag i ngn biljett ner till Halmstad i torsdag så han stannade kvar, tills idag :( så nu så sitter jag själv här i sängen :/ tråkigt.. men han åkte till Uppsala för att fira valborg han med, så jag hoppas vi ses imorrn en sväng iaf så jag får ge honom en puss!

Har suttit ute i solen idag, har varit supervarmt! :) Sköönt! Hoppas det blir bra väder imorrn med :)
Annars idag så har syrran varit här och hjälpt mig att städa och jag varit hemma hos Lurkburk och färgat/slingat hennes hår. Vilket inte slutade så bra :) Men det blir nog bra om hon kikar in hos frissan ;) hihi.. blev iaf varmare  färg i hennes hår nu :)

Nee nu måste jag sova så jag orkar partajja imorrn ;)

Nattinatti med er! Och hoppas ni får en bra valborgsmässoafton :)

PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback