e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen!

Ja en händelserik helg! Det är vad det har varit!

I fredags jobbade jag 14-18 och på kvällen käkade vi pizza :) mums!

I lördags var jag ledig så vi drog till Borlänge igen och köpte min crosstrainer :D Love it!
Det tog en jävla tid att få ihop den! :P hehe
Så det vara bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för kvällen när man var klar med ihopsättningen av den där apparaten!

Vid 9 började det att droppa in folk :) Det var en trevlig kväll!
Först var vi en massa tjejer, och Anders ;) hehe.. Vi drack vin och pratade en massa! Sen kom det mer folk!
Anders, Johannorna och jag hade tidigare suttit och kollat på melodifestivalen.. Som jag inte tyckte var särskilt bra. De som var bra var BWO. Martin - hot.
Björn var ju annars den bästa! Haha fyy vad bra han är! :D Om det fanns ett telnr som man kunde ringa och rösta på honom så skulle jag ha ringt ett antal ggr!
Många som var hemma från plugg så det var kul att träffa dem, Johannorna och Nicholina :) hihi
(Och skönt att höra att det gick bra med dig.. otäckt det där)


Igår var vi trötta iaf jag som började kvickna till kring 15, älsklingen hade varit uppe redan kl 7 för att dra iväg på match :s
Vid 17 drog vi hem till pappsen för att käka tårta :) Fick en jättefin stekpanna, en tjusig mosaik-skål och pengar :) thanks!


Nu ska jag pussas megamkt med min älskling, han åker ifrån mig imorrn :( tråkigt.. får ta och dra hit syrran nån kväll så jag slipper vara helt ensam i veckan!


Nattinatti



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback