e m m a ; vardag, fest, inredning

Inga hål ;)

hihi det gick bra hos tandläkaren, gratis denna gång och allt :) Och hade inga hål i mina tänder, har aldrig haft ett enda hål faktiskt :) Men jag gnisslar tänder om nätterna så jag måste ta och skaffa en bettskena. 1000 spänn :s Får beställa tid nästa gång jag får lön ;)

Nu sitter jag bara och myser framför tv/datorn. Skönt! Var riktigt skönt att gå upp i tid i morse och ta en rask promenad till vårdcentralen :)

image996
(bild på väg till tandläkaren)


Dagens planering:

  • gå till apoteket + elkedjan
  • Käka lunch
  • Ut och handla med Lurkas
  • Ta en fika med Lurkas
  • Städa lite här hemma
  • Äta middag
:) Hm, ja så ser då planeringen ut just nu!

Nu ska jag fortsätta slappa och slöa ;)
Hoppas ni får en trevlig måndag!
image965





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback