e m m a ; vardag, fest, inredning

Mums!

Har precis käkat lax och quinoa :) Så jävla gott! Mums!

Och snart så kommer lillsyrran hit och håller mig lite sällskap :) Vi ska mumsa i oss guacamole och nachos! Blir nog att kolla på en film eller nått, går ju iofs Americas funniest homevideos nu :P Haha guuud vad jag kan skratta till det! Speciellt när det gäller barn och djur :) Som när barn sitter och halvsover när de äter, såå söt och jag kan skratta tills jag gråter :P hehe, härligt!

Nu ska jag göra i ordning guacamolen!

Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss!


Jonna

quinoa är ju så himla gott:)!

2008-01-24 / 22:08:14
BLOGG: http://jonnaat.blogg.se
N A K E N B L O G G E N

Jag kör igång tävlingen NU. Den kommer att pågå tills på måndag. Alltså måndag den 28 januari. Det du behöver göra för att vinna är att berätta om den roligaste/värsta/bästa incidenten när du har burit high heels.

2008-01-25 / 03:03:36
BLOGG: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback