e m m a ; vardag, fest, inredning

Mys med pälsk!

Ja, nu är älsklingen hemma igen :)
Två veckor har gått väääldigt fort!

Han skulle egentligen inte komma förens nästan vecka men han hade en massa grejjer här hemma som han ska hämta med sig, så det var ju bra ;)

Så skönt att ha någon här hemma och prata och gosa med! Känns så tomt när man är hemma helt själv. Trots att vissa gånger tycker jag att det är skönt att var själv, jag behöver vara ensam. Skulle bli tokig annars! Det är när jag är själv som jag verkligen känner efter hur allt är.. det är då alla funderingar kommer upp :P

Vi sitter och kikar på film så jag ska ta och återgå till den och älsklingen nu :)

Nattinatti!

aaa







Karin

tack:)

2008-01-17 / 10:43:44
BLOGG: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback