e m m a ; vardag, fest, inredning

Strax sova

mm ska strax sova :) jobb imorrn, kl 11 så ska väl upp vid halv tio..

ikväll har jag fått lite käk hemma hos mammsen, fläskfilé och potatisgratäng :) gött! Sen så kollade jag och syrran på en film, Varg, med Peter Stormare. Riktigt bra, grät i slutet :( buhu.. Sen gick mammsen och Nobbe med mig hem :) "Du ska INTE gå hem själv i den här stan när det är mörkt!" sa mammsen. Hade inte så mkt att säga till om :P Snällisar..

Som sagt så blire jobb imorrn, sen blir det nog thaikäk till lunch. Lurkas skulle kika förbi en sväng också efter jobbet :) Sen ska jag väl göra mig redo för partie och middag med tjejerna, fan vad skoj, är riktigt festsugen! :D

Sov så gött ;) PUSS


Emma

ja, den filmen var speciell tycker jag. Men ändå bra.. och sorglig!

2008-09-20 / 10:38:48
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback