e m m a ; vardag, fest, inredning

aouch ;

:c har fått NACKSPÄRR,  tror jag.. har aldrig haft nackspärr men jag kan inte titta åt vänster då det smärtar otroligt mycket i vänster sida på nacken! :s inte är det najs iaf! Har nyss kommit ut ur duschen och bara en sån lätt sak som att schamponera håret hade jag problem med! Hoppas det går över till imorgon! Då vi ska ut och röjja på hotällä igen, Rootvälta spelar! Annars så tar väl lite alkohol bort värken ;) hehe!

Nu är jag heelt ensam här hemma, älsk har dragit iväg till Halmstad för att hämta sina grejer där nere. Han flyttar ju hem nu som sagt! Skönt att han kommer hem imorrn redan! :D

Rootvälta imorrn as I said.. så det blir att dra till systeeemet med Steph idag för att köpa lite alkohol. Vi ska bl.a dela på en vinare sen får vi se vad det blir mer... ;) & hoppas verkligen att det blir lika härligt väder imorrn som det har varit det senaste dagarna! Så vi kan lägga kött på grillen! :D



lika najs väder som på bilden skulle vara bra.. :)
[bild från när jag och älsk var i turkiet -o5]


Nu ska jag ta och blåsa håret, om jag klarar av det :P
Ha en underbar dag! PUSS


Anonym

uu.. nackspärr är aldrig roligt!

2009-04-24 / 16:46:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback