e m m a ; vardag, fest, inredning

nu kör vi - full fart!

jaohapp, tredje lägenhetskiken väntar imorrn :) och jag hoppas, verkligen, hoppas på att lägenheten är som jag förväntar mig för då behöver jag bara en penna och papper jag kan skriva på så tar jag den ;)

och dessutom har andra personen varit och kollat på denna lägenhet idag & det verkar som att den senaste kommer att flytta in, stackars jänta säger jag bara :s sån glad tjej bo här bland surgubbarna.. uääh. Stackars som sagt!
Känns skönt att få flytta härifrån - visst mysig lägenhet och så och en del av grannarna är trevliga men vill verkligen inte bo kvar här pga vissa av grannarna.. så som sagt, nice med flytt! :D

imorrn börjar kl 12 , skönt med sovmorgon :) Så nu ska jag ta och sussa lite så jag hinner sova ut! Eller kanske att jag tar med mig Björn Gustavsson i sängen ;) datorn - dvd ;P hihi Förresten såg ni honom & Johan Glans idag på "Guldbaggen" ? Sååå bra :) haha!

älskar benjamin.. :) haha ljudeffekterna :P




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback