e m m a ; vardag, fest, inredning

vi är duktiga på att shake:a

.. med en & en annan promille i blodet ;) hehe

Jaa - blev ju som sagt utgång igår men blev inte riktigt som jag hade planerat.. lugn blev den då iaf inte.. Men min förkylning är på väg att gå över. Sov rejält länge igår och idag slog jag upp mina make:ade ögon kl halv 13 :) Najsi! Haha, på tal om make up, jag hade lösögonfransar igår och när jag vaknade så satt en utav dem på kinden så där fint på klistrad & jag blev lite skraj när kollade mig i spegel, "- what's up with the hårväxt?!" :P heh. Älskot var med ut igåt också :D hihi längesen vi festade ihop, myys, inte för att vi sågs så mkt men en & en annan puss hann vi med ;)

Idag har jag levt i min säng. Slappt. Varit halvt död halva dagen men nu börjar kroppen & knoppen fungera som det ska.. Har kollat på två filmer. Batman - The dark knight [ så in i helvete bra film, Ledger gör den bra, längtar efter tredje! ] + Tillbaka i framtiden II [ nostalgi, men dock inte lika bra som bäätmään, det var Anders som ville se den:P ]

60 kort + en film blev det igår, men lägger inte upp alla här , ork int ;) Blir fejjan resten hamnar på.. :P Gårdagen var iaf hursomhelst trevlig! Kul att röjja loss med tjejerna! Nästa upptåg blir Halmstad och Göteeeborg, nästa helg, ska bli sååå kul! hihi, då ska jag & Häääna röjja loss! Inget snörvel då inte :P då ska jag vara frisk!

Enjoy :


jag & älsk tokar oss ;) Mja en egopic innan vi drog sen lite mer tokerier


dags att dra till Hotellet, efter snicksnack och alkholpimplande hemma hos Emelie



På hotellet - mums citron :)


On tha danceflooor ;)


En puss!

Nu ska jag fixa till mig så jag vågar visa mig ute, ska dra hem till mammsen för att käka middag, gött! + lägga in fler bilder på fejjan ;)

Hojj så länge! ;) PUSS


Veronica

jag spräckte mitt knä och lite till, ca två år sedan nu. men problemen finns kvar, vilket de nog kommer göra resten av livet. fattas en liten del i knät.

2009-01-25 / 17:59:10
BLOGG: http://sstromberg.blogg.se/
Aschmanda

Härlig blogg du :)

2009-01-25 / 18:05:17
BLOGG: http://aschmanda.devote.se/
Lisa

Kuliga bilder. :) Glöm inte att spana in Dubbelbloggen!!!!!!!!!

2009-01-25 / 18:19:35
BLOGG: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Aschmanda

Sv: Tack hoppas du haft en trevlig helg :p Fina bilder,.

2009-01-26 / 21:32:52
BLOGG: http://aschmanda.devote.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback