e m m a ; vardag, fest, inredning

ååååh vad jag längtar!

fan vad jag längtar till torsdag nu! Då drar vi upp till P&L på riktigt! :D

Idag åkte vi upp och satte upp tälten och fy faan vad folk det är där! Shiiiet! :) Men skojigt att det är så mkt! Blev sugen på att börja redan idag ju :P Men icke! Ska ladda batterierna ordentligt nu de kommande dagarna sen blir det röjj röjj röjj ;)

Men jävlar i havet vad lång tid det tog att få campingplats! 3 ½ timme tog det, jag hade räknat med typ 1½ timme eller nått :P Men vi fick tillslut en superbra plats tycker jag :) Här har ni vårat (mitt, Stephs och Emelies) hem en vecka framöver - Da Partyy Teeelt ;) HAHA, lite vint & snett med äääschdå sak samma! :P

här är några pic jag hann ta :)





Nå, ses vi på festivalen?



Johanna

åh, jag längtar med :) har du planerat vad du ska se än då? vi ska säkert se en del samma sak så då kan vi ju mötas upp och så om du vill? vore skoj! puss puss

2009-06-22 / 23:37:14
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback