e m m a ; vardag, fest, inredning

segoo

mm vet att jag är oerhört seg på att uppdatera bloggen nu. men det är så ruskigt mycket som ska göras i lägenheten/lägenheterna. Det ska städas, plockas, packas etc. & dessutom ska man hinna med att jobba också :) + att allt i den nya lägenheten inte har gått som jag har velat. Suck! sååå inläggen får bli när de blir om man säger så!

jag & älsk sitter iaf nu hemma hos mammsen och har precis kollat klart på Yes man och käkat lite gottigt. Filmen var riktigt bra! :) Men nu ska vi ta och dra oss hemmåt. Ska bara gosigosa med min Gunvald först, mih! :) blir väl att sussa direkt när man kommer hem, jobbet väntar imorrn och sen får vi se vad som händer på kvällskvisten :) party eller inte party är frågan, med stort frågetecken ?

nattinatti på er!


Sofia

ha en fortsatt trevlig kväll du med :)

2009-03-07 / 17:23:51
BLOGG: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback