e m m a ; vardag, fest, inredning

godmorgon ,

jaha då kör en ny vecka igång! Vaknade idag av att lilla söt låg bredvid och ville sen gosa in sig i mitt hår och ligga där och kurra lite :) mysigt! Har precis fått i mig lite frulle, satt och såg på tv nyss och såg då reklam för ving & jag kom & tänka på att jag inte har lagt upp alla bilder från Bullan än!! haha, en & en halv månad sen vi åkte nu! Så ikväll ska jag lägga upp de bilderna för resten av dagarna vi var där tänkte jag :) så ni vet.. :P

sen ikväll så måste älskling och jag också handla hem lite mat, kylskåpet står och gapar tomt när man öppnar det :/ vi ska nog också få låna brorsans xå att köpa eta da gara framöver, vi är lite sgna på att köpa ett så då ska vi provköra hans ett tag, står ju mellan ett xbox eller PSP :)

Nu ska jag ta och borsta tänderna och fortsätta göra mig i ordning! Hoppas ni får en mysig höstdag! :) PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback