e m m a ; vardag, fest, inredning

Kändistema i helgen & Stockholmsbesök

Till helgen blir det fest, igen ;)

Det är innebandykväll på 'hotellet' och det är kändistema! Jag har mina idéer på vem jag ska vara, men samtidigt känner jag att jag inte orkar överhuvudtaget klä ut mig.. ska prova lite sen :) Men avslöjar INGET! ;) det visar sig med tiden vad jag ska vara i så fall :)

Sen 'på torsdag kommer Sthlms-Josie hit till Daaaalarna' (sagt med riktig dalmål)! Ska bli sjukt kul att träffa henne! Var längesen nu :/ Men till helgen ses vi :D :D weee!

Kvällen som varade hemma hos mamma var i alla fall supertrevlig med Barbro och Emma :) Tänk.. om ca två veckor får hon troligtvis sin lilla bebis.. Jag tror att det blir en pojk den 26e April. Har känt det på mig.. :) hihi blir det att hälsa på & bebismysa sen! ooowh.. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på 'BigBrother'!

Ciao!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback