e m m a ; vardag, fest, inredning

Jul i vårt hus

Internet som krånglar, jobb, jobb & massvis med jobb och inget photoshop gör mig oinspirerad till bloggen. Så! Nu vet ni :) Jag hoppas jag får lite mer inspiration nu när julen är på G - 20 days to go! Hur som haver.. Om vi ser till det sista inlägget.. Blev SKITNÖJD med håret. Har en mer chokladbrun(något röd) färg :) Tack Majsan på salong Hårfager! :D
 
Hur läget ligger till i mitt liv just nu..? Vardagen har som sagt och kommer nog fortsätta i rask takt att stavas j-o-b-b fram till jul. Imorgon blir det 10de jobbdagen på raken och tack och lov har jag en HEL ledig dag på torsdag. Som dock ändå är fullbokad med massor som ska göras. Bland annat julbaka och julstäda! Hoppas lilla systeryster har lust att hjälpa? :)
 
Nu till helgen blir det jobb och sedan en massa pyssel! :) Ska bli hur kul som helst! Får se vad jag kommer hem med för grejer! Kanske lägger upp en bild eller två :) På tal om bilder (och ja jag vet att jag är seeeg), hur kul med blogg.se kopplat till Instagram! Bra gjort blogg.se! :) Mycket lättare och roligare att få upp bilder!
 
Tjohej! Vad orden rullade på bra nu då ;) haha! Får se när nästa inlägg kommer! Imorgon kanske..? :)
 
Lite pics på julen hemma hos mig:
 


 




 
Hoppas allt är bra med er alla ute i vinterkylan :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback