e m m a ; vardag, fest, inredning

yesterday - friday

Igårkväll tog jag sällskap med syrran hem till Emelie för att möta upp resten av tjejerna där :)
Blev en riktigt trevlig kväll, relativt lugn för min del (iaf om man jämför med de tidigare utgångarna! puh! :P). Hade ju jobbhelg så då kan man ju inte riktigt släppa loss ;)
 
Vi pratade om en massa! Bland annat om Summerburst och massa resor vi vill göra. Vi kom fram till att vi börjar lite lätt med en trip till "Min lilla mormor och jag" imorgon :P hehe
Ska bli kul, har aldrig varit där. Alla säger att det är så mycket fint & billigt där :) Sen blev det utgång på Halvan :) Var si så där med folk..
 
Kvällens låt måste iaf ha varit:
 
 
Nu ska jag fixa och greja runt här hemma! :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback