e m m a ; vardag, fest, inredning

Stockholm!

 
Hejsvejs! Sitter för tillfället på tåget tuffandes mot Stockholm och lyssnar på denna grymma låt(se ovan) så skönt att lyssna på spotify på tåget tycker jag :) . Ska dit för att hälsa på min bästaste Josefine <3 det är riktigt jobbigt att ha så nära vänner långt bort.. Men när vi ses så blir det som att månaderna vi inte setts på försvinner! Poff! Så är vi som kräft och Akbar igen (internskämt) ;) så det är skönt! 
 
Jag kom iväg redan halv ett från stan så det känns skönt att komma fram i tid. Blir liksom som en extra dag :) vi har inte så mycket planerat utan vi tar helgen som den kommer! Troligtvis blir det bio och lite vindrickande ikväll! Och imorrn blir det att gå lite på stan och sen kanske utgång :) jag ska iaf passa på att shoppa lite baskläder imorgon! Linnen, strumpor, tights m.m. 
 
 
Hoppas ni får en toppen helg för det ska då jag ha!;) PUSS


josefine

baskläder? bas

Svar: hahahaha :P
Emma Hedlund

2013-02-13 / 11:46:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback