e m m a ; vardag, fest, inredning

Dagens innan sängen

Måste ju göra "dagens" innan man ska sussa :)

dagens låt:
typ en massa jullåtar på jobbet
dagens dusch: Hemma hos Anders med dove balsam och schampo
som jag inte för tillfället kommer på namnet på.
dagens frisyr: Efter dsuchen, föna håret och sen platta det som behövs,
bl.a. luggen och topparna =)
dagens smink: All of it, foundation, puder, puder igen, rouge, mascara,
kajal, ögonbrynspenna.. m.m.
dagens händelse: Pappa har köpt en GPS till bilen, skitcool!!
dagens planer: har inte varit särskilt många, jobba ! Åka till pappsen..
dagens vill ha: SNÖ ! Fortfarandeee !!!!! Åååh
dagens saknad: Norske jenten, johanna =) och josie ! Och ANDERS, vill inte sova..
dagens drog: Kaffe
dagens tråkigaste: Att Anders inte ska sova här =(
dagens finaste: mina paket som jag slår in på jobbet =D
dagens måste: Jobba och käka pizza
dagens dricka: Iste, kaffe, vatten, julmus
tdagens köp: Polkagrisar från Mur och Kamin kultur =D MUMS !
dagens mat: Tacos från middagen igår =)
dagens skratt: hmm måste nog bli när annsofie och jag blev knäppa efter allt
slit idag :P haha ujuj
dagens sjuka: hm..att det fortfarande inte kommit någon snö.. =( Sååå tråkigt!
dagens kärlek: Anders ; )
dagens mående: Har mått bra under dagen, varit pigg och så.. får lite ont av
stengolvet på jobbet bara. Och nu så är jag trött.. men vill inte sova som sagt...

Så ! Godnattblomma



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback