e m m a ; vardag, fest, inredning

Dagens

dagens låt: Rihanna - FInal goodbye =) sååå fiin
dagens dusch: Duschade inte håret.
dagens frisyr: Satte upp håret i en hästsvans och rockabillylugg och en massa spray för att hålla det på plats...
dagens smink: All of it, foundation, puder, puder igen, rouge, mascara,
kajal, ögonbrynspenna.. m.m.
dagens händelse: Den knäppa tanten som kom in på jobbet idag. Hon kom in igår och ville ha 7 olika ljusstakar, alla kostade minst 200 kronor styck. Hon sa med lite knaklig svenska att hon skulle komma idag kl 3 och hämta dem. Jag stod idag och slog in alla sju paketen. Hon kom kl 3 men hon sa att hon inte kunde betala. Hon skulle komma på måndag... !? Jäkla kneppo, dels så åker Annsofie m. familj iväg nu så de är inte hemma och sen så är det röd dag på måndag... Jag tror att annsofie förklarde det 5 ggr. för den där knäppa tanten, men hon fattade inte. Tillslut gick tanten och sa att hon skulle komma tillbaka nästa vecka.. jävla seghuvee...!! Så hon skulle inte ha paketen... både annsofie och jag blev jätteirriterade!.. usch.. cp..
Sen så har josie fått jobb också :D På ICA i sthlm ! Grattis poopie!!
dagens planer: jobba, äta mat, städa rummet (vilket inte jag inte gjort än), färga håret och sätta på lösnaglarna.
dagens vill ha: JULAFTON =)
dagens saknad: Josie, Johanna och Anders.
dagens drog: Hmm.. inget spec. vad jag kommer på... tuggummi kanske..
dagens tråkigaste: Att det inte blir en vit jul iår :(
dagens finaste: Gunvald är fin idag tycker jag , hiihi :)
dagens måste: Jobba, städa och färga håret
dagens dricka: Iste, kaffe, vatten..
dagens köp: Ingentiiiing =)
dagens mat: Spagetti och kättfärssås =D mums !
dagens skratt: hmm... var något som nobbe sa men kommer inte ihåg vad :P
dagens sjuka: Jävla tanten... och att det inte är någon snö ute...
dagens kärlek: Anders ; )
dagens mående: Bara bra, julafton snart jue :D Lite seg kanske...

GOD JUL ! :D En jullåt http://nisse45.imeem.com/music/tt6Xji56/jingle_bells/ HAHA!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback