e m m a ; vardag, fest, inredning

HO HO HO

Hej!
Denna helg har varit hur lugn som helst, har bara slappat och låtit dagarna rulla på.
Är hos pappsen i helgen.
I fredags så jobbade jag hela dagen och avslutade den med en ost- och skinksallad från dalälven, mums ! På kvällen så sov jag ensam här hemma... Anders skulle upp tidigt på lördagsmorgonen för att åka till borlänge och sen så skulle jag jobba. Så vi bestämde att vi skulle sova ifrån varandra, och jag ska säga er att vi inta brukar sova ifrån varandra så ofta.. :P Jag kunde hursomhelst inte sova så bra, så det var väääldigt segt att gå upp och jobba på lördagen trots att jag började kl 11 :P Jag vet inte varför jag inte sover nå bra, kanske har jag bara fått för mig att jag sover dåligt när anders inte ligger bredvid mig och så gör jag inte det... drygt iaf !
Det var ganska mkt folk igår på jobbet, mkt paket att slå in ;) Roligt roligt!
Efter jobbet frågade annsofie om jag ville följa med till Avesta och jag hade inget bättre för mig så jag hängde på :) Köpte en tröja och accesoarer som jag ska ha på juldagen :D PARTY PARTY !  Har fan inte festat på tre veckor nu !!! ujuj.. Får väl ta det lite lugnt då.. ska dricka bacardi apple, MUMS !


Hittade en bra musiksida på johannas blogg (blikvar). Thanks ! :P http://www.imeem.com/
Där hittade jag en jättebra låt med Rihanna.. blev kär i den på en gång så nu har Johnny Cash med BLue Christmas försvunnit från Top 5 listan på mp3 :P Nu ligger Rihanna där...

Jag ska gå och packa lite nu.. ska snart hem till mammsen!!
Men först ska jag officiellt publicera Top 5 mp3 :D


1. Beyoncé - Irreplacable
2. Justin T - Fururesex/lovesound
3. Rihanna - Final Goodbye
4. Fedde le grand - Put your hands up 4 Detroit
5. Fergie - Fergialicous 

Om jag inte skriver i bloggen innan jul så skulle jag vilja önska er en god jul nu !

GOD JUL
GOD JUL!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback