e m m a ; vardag, fest, inredning

Kick-back and relax

Jaha, då har man jobbat igen :) Tycker verkligen att det är roligt! Trivs såå bra där. Det jag gör är att stå i kassan och slår in paket om dagarna. Passar utmärkt just nu.
Känner att det är något som jag skulle kunna tänka mig att göra i framtiden, men är inte riktigt säker..
Mamma frågade mig nu på kvällen vad jag ska göra till hösten, och jag vet faktiskt inte riktigt. Jag vill ju börja plugga för jag vet att jag nästan måste göra det för att jag ska kunna få nå jobb i framtiden sen. Det känns som att jag aldrig kommer att komma på vad jag ska göra när "jag blir stor". Minns när jag var liten så sa jag alltid att jag skulle bli dagis fröken när jag blir stor, precis som mamma! Men nu känner jag verkligen att det inte är något som jag kan tänka mig jobba med. Under en period i mitt liv så har jag funderat på arkeolog men den perioden var och är nu över. Tyvärr.
Sist jag funderade var det inredningsarkitekt men den är också tyvärr över. Känns som att jag inte passar för något heller.. nee jag vet inte jag... vi får se hur det blir! Det känns som att jag bara vill luta mig tillbaka och se vart livet tar mig.

Nu ska jag gå och äta mat! Tänkte göra en dagens sen, alltid lika kul att göra :D

Ha det så bra och GODJUL !




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback