e m m a ; vardag, fest, inredning

Mellandags-rea

Japp, idag har jag varit på mellandags-rea med mamma och emelie :) Vi åkte till Borlänge. Jag köpte ett par stövlar, ett par jeans, en fleecetröja, en tröja till nyår, foundation, läppglans, schampo och balsam :) Mmm.. fast det var bara stövlarna och fleecetröjan som var på rea..

Just nu så sitter jag hemma hos Nobbe och Viktor i Ludvika, vi åkte hit direkt efter borlänge :) Åker hem imorrn.. Vi har ätit en massa, är proppmätt !! :|

Imorse så träffade jag Joooosie :D Vi var ute och gick en sväng. Kändes bra!
Men lilla Josie har blivit sjuk, förkyld... :s hoppas hon blir bättre till nyår!! På tal om nyår så köpte jag två riiiiktiga partyhattar till oss två också, riktigt glittriga ;P hihi, vi kommer  bli sååå snygga :D
Lite tråkigt att inte Häääna är hemma :( Hon får ta och fira nyår i Norge.. : /
Men snart kommer hon hem !! :D


Josie och jag pratade idag om vad vi skulle göra på nyår, det vi om fram till var att vi skulle festa :P sen så får vi se med vilka.. Hon ringde och väckte hennes ex anders och sa åt honom att han skulle ha ferre, vilket lät positivt från hans sida så vi får se vad som händer!


Och min älskling åker till Sälen över nyår, igen.. tråkigt.. jag som ville pussa på honom!
Vi ska umgås hela dagen imorrn för sen så ska Josie sova hos mig :)
Saknar min älskling nu.. :( åååh vad jag ska pussa på dig imorrn !!!


Nu är jag iaf megatrött och ska ta och sova... :)

Natti natti
Men först en dagens ;)

dagens låt: Oasis - Wonderwall
dagens dusch: Mm, efter promenixen med Josie duschade jag
dagens frisyr: Som vanligt, plattat i luggen och i topparna
dagens smink: All of it, foundation, puder, puder igen, rouge, mascara,
kajal, ögonbrynspenna.. m.m.
dagens händelse: Shoppade loss i Borlänge på rean :D
dagens planer: har varit: Gå upp, gå ut och gå med josie, äta frulle med anders, åka till borlänge och shoppa, sen vidare till Ludvika och sen inte så mkt mer :)
dagens vill ha: ANDERS!
dagens saknad: Josie, Johanna, Anders och Gunvald
dagens drog: Vet ej
dagens tråkigaste: Ingen snö
dagens finaste: Mina nyköpta skor :D
dagens måste: Träffa Josie, Shoppa :) och pussa på anders
dagens dricka:Vatten, cola och juice
dagens köp: läs ovan..
dagens mat: Max och sen nationalrätten ;)
dagens skratt: grismens och "vill du ha kaffe?.... eller hembränt?.. eller jag vet inte" HAHA!
dagens sjuka: Ingen snö !
dagens kärlek: Anders ; )
dagens mående: Bara bra :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback