e m m a ; vardag, fest, inredning

Fuck me Chenga!

Ja, så här efter en lång natt med Bacardi Apple och Coca cola så är man lite schliiiten ; ) Men det var det värt tycker jag!
Det var verkligen jätteskoj igår med tjejerna.

Jag avslutade mitt senaste inlägg genom att komma på att jag hade glömt att ta upp mina nytvättade jeans från tvättmaskinen.. :s Jag tog upp dem vid två tiden och jag blev lite orolig över att de inte skulle hinna torka till kvällen. Men mamma sa att jag skulle sätta på strykjärnet på högsta värmen och stryka jeansen om och om igen, vilket jag gjorde. Det värsta var att jag hade tvättat alla mina jeans samtidigt så jag kunde inte ta några andra heller.
De hann torka så jag kunde ha på mig dem, de var lite fuktiga i sömmarna och så men det var hel lugnt. Mm så blev det tillslut med jeansen så ni vet ;P

Jag åkte hem till Anders lägenhet vid halv 5 och började att städa lite inför att tjejerna skulle komma.
Jag kände mig lite stressad för vi sa att de skulle komma vid 7-8 tiden men jag hann till och med sätta mig ned och äta mat och titta på top model ett tag :P

När josse kom hade Johanna redan kommit och det var de andra två johannorna, emma och sofie som vi väntade på. Josse berättade att det hade skett ett mord här i stan. Hon sa att ett par vid Nicho hade blivit mördade. Det första jag tänkte på var Pappa och Catherine, de bor alldeles i närheten, så jag blev lite orolig.
Men det visade sig att det var på gatan brevid och mördaren var en kille som är ett år yngre än mig och som var med oss och lekte när vi var små och han hade mördat sina föräldrar. Hans föräldrar var så trevligt så. Hans mamma var ofta ute i trädgården och grejjade och när man gick förbi där så sa hon jämt att jag var så fin i håret, och om jag hade färgat det så upptäckte hon det direkt. Pappan har min pappa jobbat med också. Så jäkla otäckt, kan inte fatta att det händer i denna stad !? Eller numera blir man inte så förvånad... fy fan. Vad ska till för att mörda sina föräldrar ?! Han måste ju ha varit psykiskt labil och varit påverkad... usch och fy !

I går var det iaf jättetrevligt och vi var på topphumör hela kvällen tror jag :D Riktigt kul när det blir lyckat!
Och Johanna åker till Norge imorrn.. : / kommer sakna henne ! Hela 5 veckor ska hon vara borta...

Schååå schnygga ;) hihi

Johanna och jag

Nu ska jag ta och sminka mig, vi ska ta och fira min systers son som fyller 12 år idag :)

JAG SAKNAR ANDERS!!
Ha det så bra ! PUSS

___________________________________________________________

3 timmar senare, I'M BACK!

Ja, nu är jag hemma igen : ) Har ätit marängsviss och en massa gott. Tyckte att jag kunde käka det. Ska ändå ut och springa imorrn en sväng tänkte jag!

Var bara tvungen att ta med detta! Jag var och kikade in på Johanna E's blogg och hittade ett test! http://ynr.blogthings.com/whatsuperheroineareyouquiz/ 
Vad för sorts superhjälte man var, urkul!

Buffy
Jag är tydligen Buffy - The vampire slayer
"We saved the world. I say we have to party."

Hehe, gjorde några fler tester också.. =)

Nu ska jag ta och avsluta detta.. igen :P See ya later alligator!!!



 



Johanna E

Hello!
Vad trevligt att du börjat skriva på bloggen : )
Då kan man ju snoka lite..!
Tack för i lördags förresten, jag hade jätte skoj!
Hoppas du också hade det!
Puss puss

2006-11-27 / 18:35:06
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback