e m m a ; vardag, fest, inredning

Paaartyyy

Ja ikväll är det Party-dax igen !
Har varit mkt party på sista tiden, ska nog ta det lugnt nästa helg så man hinner vila upp sig lite ; )
Vi ska ju vara i Anders lägenhet och röjja ;P Han skickade sms till mig i natt klockan 3!! Jag vaknade till och läste sms:et men kom inte ihåg vad det stod imorse. De hade det iaf bra och de bodde mitt inne i Glasgow på ett hostel, trots att de bodde på hostel så hade de en egen toalett och dusch. Det var ju bra!
Jag saknar honom.. jättemkt.. sov med Anders kudde i natt :) sen så låg Gunvald inne hos mig också så jag var ju inte helt ensam..
Gunvald ligger här bredvid mig vid datorn, så söt så! hihi

Gunvald :D

När Emelie kom hem från hennes match idag så lurade jag henne att Erik i Idol hade dött och att Johan skulle få ta hans plats i Idol- finalen :P hon blev lite chockad och lite tårögd först, sen sa hon - Neee Emma du ljuger bara. Och det gjorde jag ju. Kunde inte hålla mig sen så jag började skratta :P Grymt skämt men, men.. :s Erik var ju superduperbra igår ! Jag hoppas verkligen att det blir hans som vinner idol. Men Markus är ju också bra så egentligen spelar det ingen roll.. men jag tycker Erik har utvecklats mer så jag tycker att han ska vinna!

Jag har städat på mitt rum idag. Eller städat och städat.. jag har plockat ihop!

Mitt rum =)

Jag ska ta och plocka fram kläderna som jag ska ha ikväll : )
OJ!! Mina jeans är fortfarande i tvätten :s ojoj...
Ha en fortsatt trevlig helg! Nu ska jag springa ned efter mina jeans!!
PUSSSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback