e m m a ; vardag, fest, inredning

En bra dag

Idag känns det som en superbra dag trots att det är fredag den 13:e! :)
Det är ju sååååå fint väder ute, jag är på bra humör, det ska shoppas idag och det är HELG! :D

Jobbar just nu, men fick lite dötid att blogga lite på ;)

Om typ tre kvart slutar jag och då kommer min älskling och hämtar mig  och det bär iväg till Borlänge för att träffa Hääääna och shoppa lite. Kände att jag behöver ha något nytt och snyggt att ha på mig när vi ska ut och röjja på HC ;) hehe!
Känns som att det var jäääättelänge sen jag var och shoppade i Borlänge nu. Det är det nog också.. hm..

Hoppas ni får en trevlig fredag den 13:e och helg! Puss!

image295



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback