e m m a ; vardag, fest, inredning

Erbjudande

Jag har fått en massa erbjudanden från H&M! Och jag är lite sugen på att åka och shoppa lite!
Ska nog ta och dra med mig älsklingen till Avesta en sväng för att inhandla lite t-shirtar & kanske en topp till helgen..? Ska ut nu i helgen igen och jag vill ha på mig ngt nytt (iofs vill man ju det varje gång)!
Är bjuden på ferre hos Lisa, ska bli kul! Häääna blir med också :)

Idag har jag ju jobbat, som vanligt. Går ju en praktik just nu hos min halvsyster. Tror inte att jag har skrivit ned det tidigare.. Jag gör iaf det! Det blir troligtvis jobb där till sommarn :) Skönt att ha en sommarjobb klart!

Imorse innan jobbet så skulle Emma och jag ut och gå en sväng men det blev inte så läng promenad. Emma skulle gå förbi hennes jobb och skriva på nå papper och det tog längre tid än vad vi hade anat. Men skönt att rör lite på sig iaf :)

Förresten! I söndags gjorde jag en blogg åt Josie! Hon har ju haft en tidigare på nogg.se, men hon tyckte att blogg.se verkade lättare.. Välkommen till blogg.se-gänget ;)

Nu ska jag ta och käka lite mellis :)

Laater!
image295





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback