e m m a ; vardag, fest, inredning

Eyyh I'm home

image265
Cykel-letandet
fortsätter.. :/ Tur att det var en kärringcykel!! Inte värd mer än 50 spänn..!
Häääna hävdar att jag har glömt den vid jobbet förra veckan och att någon lat jeeevel sedan tagit hem min cykel i lördags. Men jag har för mig (läs: har ingen aning om) att jag hämtade den. Sen så är/var den ju faktiskt låst!! Och låset är så där stort och tycker det vore konstigt.. aja..
Men bajs också! Får väl gå till second-hand då och införskaffa mig en ny :)

Jobbat idag, som vanligt! :) Fint väder idag! Men det har blåst som bara den istället! Våran skylt blåste ned några ggr..

Nu ska jag ta och byta om! Ska snart hem till våran moster :) Ha en bra onsdag!

Glad för din skull älskling :D

P.s. Jag får INTE glömma att kolla på LOST idag!!


image295


J

Nu är jag tillbaka på allvar med min blogg, jag hoppas att du vill fortsätta att titta in.

2007-04-11 / 22:39:58
BLOGG: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback