e m m a ; vardag, fest, inredning

Lördag


I dag har det varit ganska fullt upp tills nu. Jag jobbade mellan 11-13. Annsofie fick väl göra det mesta idag, det kom ganska många kaminkunder och jag har inte riktigt lärt mig det där med kaminer ännu så jag kunde tyvärr inte ta emot dem.. Men det gick nog bra, det var ju inte fullt direkt.

<    Redo för jobb...

Efter jobbet åkte vi direkt till loppisen som var i ishallen. Min moster var där och sålde lite barnkläder och prylar. Det hade gått jättebra för henne, vi kom väl dit kring halv 2 och då hjälpte jag henne lite och stå vid hennes grejjer så hon kunde gå runt och kika lite. Jag tyckte inte det var så mkt av värde som man kunde köpa. Men, smaken är som baken..

Vi kom hem därifrån efter 4 någon gång. Och när jag kom hem kom jag på att lurkas och jag skulle walka idag.. Men hon har inte svarat nu när jag har ringt.. :s Hon ser ju att jag har ringt så hon får ringa upp när hon ser det :)

Nu så har jag precis kommit upp från gården. Har setat ute på bryggan ett tag i solen.. ooh så härligt! :D Idag har det ju nästan varit sommarvärme ute, wierd-väder.. För typ tre dagar sen var det ju snö ute!
Mamma och Emelie hade börjat städa i bilen när jag kom ut.
Tog lite kort som vanligt :) Jag har typ varit papparazzi på Gunvald idag :P haha! Han är så söt..
Här kommer korten! 

1. 2. 3.
1.Syrran och mammsen städar ur bilen 2. Jag & min bästis 3. Gunvald

4. 5.

6. 7. 8.
4. Utsikt från vår veranda 5. Änder kom och höll
mig sällskap 6. Vattnet 7. Klockan är mkt 8. Hönsan

image371 
Äntligen vår!!

  
En massa Emma.


 Laater!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback