e m m a ; vardag, fest, inredning

Lyx-tandkräm

Idag har jag införskaffat mig lyx-tandkräm. Eller lyx & lyx.. jäkligt dyr var den iaf! 100 spänn!
Men den verkar bra iaf! I'll give it a try.
Var en sväng till Emma och hämtade den. Vi hann snacka lite och så.. De fick låna lite fler filmer också!

Annars så har dagen rullat på som vanligt känns det som. Har varit jäkligt trist väder hela dagen. Skönt på ett sätt så man slipper ha dåligt samvete för att man jobbar, om det skulle vara superfint väder ute..
Jag har hållt på och plockat i affären heeela dagen. Dagen har på så vis gått väldigt fort! Man har ju haft något att göra hela tiden.
Det ska tydligen bli fint väder imorrn (enligt mammsen). Hoppas det! Vill ha våren här igen! Ingen jäkla vinter!

Dagens fundering: Vart FAN har jag ställt min cykel!?
Dagens lunch: Kyckling & pasta-sallad med soltorkade tomater och fetaost, mums!
Dagens outfit: H&M denim jeans, svart tee från H&M och arbets t-shirten + snobben strumpor.
Dagens beroende: Mitt lipsyl!! Torraläppar.nu.
Dagens jobbigaste: Jag kommer inte ihåg vart jag gjort av min cykel!? Help me someone!

image329


Nu ska jag ta och kika på film! Persbrandt är med så den måste ju vara bra ;)
Men först ska jag borsta gaddarna med min lyxiga tandkräm! Hah! Natti!


Elin

100 kr för en tandkräm?? Dior eller? :D

2007-04-10 / 23:02:47
BLOGG: http://dizdizdiz.blogg.se
sabina

haha shit, har du lyckats slarva bort din cykel? ;)

2007-04-10 / 23:59:15
BLOGG: http://sabinas.blogg.se
Johanna

I know I know!!! Du vet när vi var uppe på stan så glömde du din cykel utanför Mur & Kamin när vi gick hem!?!? Och skulle hämta den sen, men kära lilla du, har du hämtat den!??!? Riiight! Tror nog det var många som tyckte den var ett bra färdmedel i lördags natt, synd nog!!

2007-04-11 / 10:20:37
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
Lurken

kan komma och sjunga where is my bike för dej om du vill.. är ju expert på det, fråga engen.. ;)

2007-04-12 / 19:32:59
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback