e m m a ; vardag, fest, inredning

Morotskaka

åååhh, jag är trött! Fast jag var pigg nyss. ;P hm.. och det regnar idag.. boooring..
Igår så jobbade jag på som vanligt.. har fått min praktik förlängd :D känns skönt!
Sen så är det säkert att jag får jobb där efteråt också.

Jag har blivit erbjuden sommarjobb på Handelsbanken, men jag tackade nej till det
eftersom det känns bättre om jag jobbar hela sommarn hos halvsyrran så jag lär
mig allt om kaminerna och så. Men helst skulle jag ju vilja göra båda ;) Jag menar
att ha jobbat på bank är en ganska bra merit.. Men då så erbjöd jag älsklingen
istället, så han ska på intervju idag kl 10 :) Riktigt kul! Hoppas han får/tar det! :)

När jag hade slutat igår så gick jag och Camilla och fikade på Waynes. Latte och
morotskaka
;) as usual!
Sen så gick jag till Häääna när jag kom hem och lämnade lite filmer och kollade hur
det var med henne. Hon har ju gått och blivit sjuk nu när vi ska åka till sälen.. :s Men
hon verkade mkt bättre igår kväll när jag gick till henne, så vi får hålla tummarna att
hon blir frisk tills vi ska åka.
Hon ville åka till Borlänge idag, så megasjuk kan hon ju inte vara ;)

Och idag kommer Jooooosie till mig :D hihi, roligt roligt! Skönt att ha någon att
diskutera packning med :P
För imorrn drar ju vi bruuuuuds :D :D ska bli så jäkla skönt och roligt!

Måste komma ihåg och gå till systemet idag!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning! PUSS :x



Camilla

Ha superkul i sälen nu :) Ta´t lugnt med drickat ;) kram!

2007-04-25 / 22:34:58

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback