e m m a ; vardag, fest, inredning

Oh My God

Det snöar! Usch & fy så tråkigt! Jag som trodde att våren var här för att stanna..!?
Tur att inte snöade nått i helgen.. som till exempel i lördags. När man var full. och. galen.
Hade en trevlig kväll fram till kl slog sisådär 2. Då ballade allt ur. As usual. Usch & fy på mig!
Igår var det en sådan dag då jag hade en enda tanke i skallen och det var, "jag ska aldrig mer
dricka alkohol".
Vilket jag vet jag inte kommer hålla men det kändes bra att tänka så när man var
så jeeekla bakis..

Dags för lite bilder från lördagen, blev dock inte så många..
Here you go:

image318
image319image320


Nu ska jag ta och käka lite frulle! Laater

image295



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback