e m m a ; vardag, fest, inredning

Regn

image374Idag har det regnat.. Iaf nu på eftermiddagen. Annars så har det varit ganska okej väder, trodde det skulle vara värre eftersom man hade hört att det skulle bli så mkt kallare idag än vad det var igår! Men solen sken iaf, skönt!

Har jobbat idag som vanligt, och efter jobbet drog jag och älsklingen till resebyrån och beställde biljetter till Sthlm för då ska vi ju kika på innebandy SM. Det blev från Uppsala till Stockholm tur&retur. Vi ska ta bilen till Uppsala och åker alltså tåg därifrån till Stockholm, Anders tycker ju inte om att köra i Stockholm och dessutom så skulle vi nog åka vilse :P Haha! Sen så gick det inte nå bra tåg hem från Stockholm på kvällen, det gick inget senare än 19.45 så det fick bli så här, känns bra! :) Kul vi ska ha!

Och om typ en vecka drar vi till Sälen! Fy fan vad roligt! :D :D Vi är några färre än vad vi var förra året. Men vi ska nog klara av att ha kul i år med! :) Synd bara att de andra inte kunde hänga på!

Nu ska jag ta och byta om, för jag ska ut och gå med Lurkas en sväng! Hoppas bara det inte börjar regna!
Ha en bra tisdag!

image295


maria

nej han är inte borta. han var bara långt ifrån mig då :)

vad ska du göra i sälen den här tiden på året? låter mysigt.
tack detsamma.

2007-04-17 / 20:48:09
BLOGG: http://anusvrak.blogg.se
maria

GAH! äventyr med tjejerna låter toppen :)

2007-04-17 / 21:34:13
BLOGG: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback