e m m a ; vardag, fest, inredning

Söndag, en sommardag

image373ja, idag har det verkligen varit sommarvärme i luften. Men jag har hört att det ska bli kallare nu i veckan :s Tråkigt..
Har legat ute i solen idag, men bara en liten stund. Har umgåtts med min mysAnders också ;P Jag klippte honom idag! Det blev megabra! Perfa tycker jag! Han tyckte nog att det blev bra han med :)
Nu på kvällen så träffade jag Johanna en sväng. Vi gick till McD och åt glass :D En McFlurry, de kostar ju bara en tia! Superbilligt och supermumsigt!! Vi satt och snackade lite skit där ett tag sen så gick vi till Hemköp, Johanna skulle köpa tandborste och pommes. Jag passade på att köpa avokados! Mums! Sen så gick jag hem och har nu setat här sedan dess, typ.. :)
Vi ska snart käka pizza i ugn! Ska ta en avokado då :)
Imorrn är det back to work! Annars i veckan så händer det väl inte så mkt. Men till helgen så åker jag och min älskling till ´Stockholm och kikar på SM-finalen i innebandy. Mm! Ska bli kul! :) Måste ta och beställa tågbiljetter nu i veckan!

Nu ska jag ta och käka och sen ska vi kika på "Wallander"! Laaater!

image295







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback