e m m a ; vardag, fest, inredning

Storstan och innebandy

sasJa, igår var jag och min älskling till Stockholm och kollade på SM-finalen i innebandy i Globen.
Har aldrig varit i globen tidigare så det var en häftig upplevelse!

Vi åkte ju tåg från uppsala som jag nämnt tidigare och där såg vi Caroline af ugglas. Hon hade världens mest rosa jacka och den var långhårig. Haha cool!
Sen så såg vi Sanna Nielsen och Sonja Aldén på centralen när vi skulle åka hem. Såg alltså bara b-kändisar. Men kul ändå :P Haha inget man är van vi direkt :P haha!

Vi var igång hela dagen igår. Vi åkte bil, åkte t-bana, buss och tåg och gick en massa! Vi hade en riktigt trevlig dag igår! :) Innebandyn var skitcool att se! Guuud vad mkt folk på ett och samma ställe! Kul att se det live också!
Det var var världsrekord på damernas match med över 10.000 åskådare! Och det var ca 15 000 på  herrarnas match.
Och jag mitt klumpo lämnade kameran i bilen. Men Anders tog några kort med mobilen :) Som jag lägger upp sen! Hann ta några bilder med kameran.. haha såå intressanta, se ovan!

Anders verkade iaf nöjd med sin julklapp ;)
Somnade på en gång när jag kom hem igår! Usch så trött jag var! Sov 12 timmar inatt! Skööönt!

Nu är det bara 4 dagar kvart tills vi åker till Sälen! :D :D

Ha en fortsatt trevlig söndag! PUSS


sabina

uuuh, sälen är ju skitkul! :D

2007-04-22 / 23:13:15
BLOGG: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback