e m m a ; vardag, fest, inredning

Allsången - en stooor besvikelse..

var nog den sämsta allsången på lääänge.. :s Det enda som var bra, var Etype och han visade sig bara en gång..

Mammsen och jag åkte upp och kollade på allsång med mormor & syrran som var kattvakt åt min moster. Så jag fick då träffa mormor en sväng iaf. blir inte så ofta nu för tiden..
Sen så fick jag ju träffa lilla Mojje(katten) också! Sååå söt! Kommer lite bilder på honom ikväll :) hihi

Igår kväll kollade jag och älsko på Zodiac, den var bra, fast jag somnade.. var så himla trött! Så jag såg inte slutet, får väl ta och se resten ikväll eller nått.
Idag är det fint väder, så här fint har det inte varit på länge! Bra början på Augusti tycker jag! :)
Ikväll blir det kanske att åka med älsklingen och kolla på fotboll.. vi får se.. skulle behöva städa lite hemma. Har glömt vad jag har för färg på golvet för att jag har mina kläder över.. :s hm.. kanske skulle behöva stanna hemma.

Nu ska jag ta och fortsätta äta min räksallad! ;)


Emma

Skulle ju också ha kollat.. men glömde och såg bara slutsången =/ Hade velat sett E-type. kan vi höras av på fredag om filmen? eftersom jag inte vet när Kjell kommer och besiktar lägenheten.. puss puss

2007-08-01 / 13:42:23
BLOGG: http://lurkas.blogg.se
Johanna

Det känns ganska blandat. Vill inte lämna Uppsala men jag vet att jag valt rätt och inte börjat plugga nåt som jag egentligen inte är så sugen på. Hoppas bara inte jag blir allt för uttråkad i Hedemora..! Men du är väl kvar i stan ? Så vi får väl försöka hitta på lite skoj ! Jag måste flytta ut senast den 31/8 och sen ska jag jobba lite efter det i Uppsala och bo hos en kompis, tror jag! men jag dyker väl upp runt sista augusti skulle jag tro!
Jag kolla också på Allsången, pinsamt dåligt!
Ta hand om dig! Puss puss

2007-08-01 / 13:56:53
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback