e m m a ; vardag, fest, inredning

Babbelbabbel

image766Plockade nyss bort en fästing från Gunvald.. :s Dem är så äckliga!
Jag tror jag har haft en enda fästing på mig under hela mitt liv. Det var när vi var i Lysekil för typ två år sedan. Fick panik. Visste inte vad jag skulle göra.. Till slut så tog jag tag i den med naglarna och drog! Började böla kommer jag ihåg :P Men tänk ett litet kryp som sitter fast på en själv och lever på en, suger blod... Bluäh! Fästingar är nog det djur som jag skulle vilja utrota. Om jag skulle få lov att välja ett djur dvs.. hm.. fan vad babbel det blev, hah :P jaja.


Älsklingen är och kollar Halmstad - Göteborg nu, heja blåvitt:) Hoppas de har det trevligt!
Om en dag och 13½ timmar så ses vi :D ååååååååh vad jag längtar! Känns som att han har varit borta i en evighet.

Ikväll blir det nog att dra hem en film... hm.. har förresten funderat på vart jag har gjort av alla mina filmer... måste verkligen ta och kolla upp det. Tycker det fattas en massa i samlingen ;)


image769
poopiedoopie


Anonym

Eeeey, jag kommer hem på torsdag eller fredag :) Så om vi hinner, en lunch på fredag kanske!? Puss

2007-08-28 / 22:13:06
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback