e m m a ; vardag, fest, inredning

En riktigt...

..trevlig kväll blev det!
God mat och mkt trevligt sällskap, vi hade mkt att snacka om vi tre :) Från "busringningar" till ombyggnationer av Hedemora..Trevligt trevligt!
Men glömde mobilen hemma hos Emma, drygt.. Men ska käka lunch hos henne imorrn igen (gjorde det idag med) så då kan jag ju ta med den :) Måste verkligen ta och köpa en ny, kan ju knappt svara i den ibland... :s

Sen när man kom hem så hade jag fått tillbaka pengar på skatten :D Helt oväntat.. trodde i´nte att jag skulle få ett dugg efter som jag inte jobbade så mkt.. Men 800 spänn helt oväntat är inte dumt ;) hihi..

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa veckorevyn och sen soooova :)

Saknar min älskling mest! Om 13 dagar kommer han hem en vända, då blir det mysmys!

image695
älsklingen utanför kupolen :)


Johanna

Spar de 800 så vi kan göra nåt roligt för pengarna, sol och bad ;) Inte shoppa upp de nu Emma som vi brukar göra ;P

2007-08-17 / 09:41:44
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
Lurken

väldans najsigt det var igår. Tack för en trevlig kväll ! =)

2007-08-17 / 10:41:47
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback