e m m a ; vardag, fest, inredning

Ferre!

Igårkväll var det fest inplanerat!
Först så jobbade jag som vanligt och det gick väldigt bra faktiskt, mkt folk ute.

Tog det sen lugnt några timmar, Emelie och jag kollade på nya Beck-filmen. Den var okej. Inte hög Beck-klass, men helt okej :)

Kring 4 började jag göra mig i ordning, eller rättaresagt, började att välja outfit :) Hade lite beslutsångest där.. :P Som ni ser på bilderna nedanför.. blev tillslut mina gråa jeans och en svart topp till :) Enkelt och bra!


image731image730



Klockan halv 7 fick jag skjuts med mamma till Lovisa för det var där vi skulle hålla till. Stephanie och Sandra var redan där när jag kom.
Vi körde igång med partajandet :) Johanna kom sen kring 8-9 tror jag och då var vi sen lååång tid tillbaka dragna så Johanna started to pimpla sitt rosévin (uääsch :s). Carro kom då också alldeles efter Johanna :)
Vi pratade en hel del om en hel del :P

Lite pics från aftonen ;) :



Vi sen gick vidare men vi var inte långvariga där. Utan gick till Kingen och där vi inte heller långvariga.. :P Tyckte vi sprang runt mest hela kvällen, blev en sväng till två systrar också :P hehe..
Jag blev supermegatrött helt plötsligt kring 12. Så jag ringde till mammsen och frågade om hon kunde komma och hämta mig, men hon hade druckit lite vin så hon kom och mötte mig på cyckeln istället ;) Min mamma är bäst! :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback