e m m a ; vardag, fest, inredning

Filmer!

Filmer som jag och älsklingen sett senaste tiden + betyg:


image706
Blades of glory:
Får 3/5 på grund av WIll Farells unika humor.. haha!
Annars 2/5. Men han gör det inte lika bra som i old school.. Sevärd!

image707
Disturbia: Ganska förutsägbar film. Men ändå en bra film!
En hoppa-till-film..

image708
Evan Almighty:
Så att säga andra filmen efter "Bruce almighty". Nu är det ju så att jag är ett fan av Jim och jag tyckte han gjorde den första filmen såå mkt bättre! Men den här var ändå rolig så sitt vis! Apan i slutet var det bästa!

image709
Mr Brooks:
Kevin Kostner gör den här filmen.. Mkt bra film! Om man gillar
vändningar i filmer så är det här en som man måste se! Me like!

image710
Zodiac:
En ganska långutdragen film men har ett bra innehåll.
Jake Gyllenhaal drog nästan upp den till att få 3/5 men jag hejdade mig..




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback