e m m a ; vardag, fest, inredning

Harry Potter & Fenixorden

image713
Harry Potter & fenixorden: Efter filmen var jag verkligen uppspelt över att den var bra! Men nu så här några dagar efter filmen så tycker jag faktiskt att de andra filmerna är bättre än den här. Den här är så mörk och trist, iofs så ska det väl säkert vara så. Att filmerna blir mörkare och mörkare.. Men jag tycker de tidigare filmerna är bättre. Men den var absolut inte dålig! Det hände grejjer hela tiden så de två timmarna man satt där kändes inte alls så långa..

Och jag blev så otroligt irriterad på en karaktär i filmen så jag nästan kastade popcorn kartongen på skärmen! Gah! Man satt och kokade.. men hon fick vad hon förtjänade tillslut.. ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback