e m m a ; vardag, fest, inredning

Hetta!

Ååh så varmt det är! Sommar igen! :D Och man ska inte klaga!
I Halmstad hos älsklingen regnar det som bara den! Det öser ner, och det har det gjort hela veckan. Man tycker ju att Halmstad är solens stad liksom.. Där solen skiner hela tiden. Men ack så fel man kan ha ;)

Imorrn så ska jag träffa Josie (aka pepparkakan eftersom hon lär vara brun som en efter en vecka i Turkiet) en sväng, det blir nog att vi tar oss till Waynes och fikar lite. Fick gå ifrån jobbet, brabra! :) Hon skulle komma förbi en sväng och sen åka till Sthlm.
Skulle egenligen ha åkt till henne men jag måste jobba nu i helgen. :/ Får bli en annan helg :D
Det är "kulturnatten" här istan på lördag och då har vi extraöppet. Mellan 18-22 och måste jobba då, that's why. Ska bli kul att ha öppet på kvällen så där. Vi har öppet som vanligt mellan 11-13 på dagen också men då får jag vara ledig ;) naaajs!image753

Nu ska jag ta och plocka fram lite träningskläder. Ska upp på berget och springa en sväng! 
 
Laater;
)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback