e m m a ; vardag, fest, inredning

Min dag

image773Idag har jag nästan baara gått runt och längtat efter min älskling, han kommer ju hem imorgon ;D Det är så här lite pirrigt... hihi!

Han kommer till stan imorrn kring 10 och då jobbar ju jag.. men han skulle komma direkt till mitt jobb för att säga hej :) Sen skulle han gå till sin mamma och sedan återkomma till mig på lunchen då vi ska luncha ihop, mysigt :)
På kvällen imorrn ska jag ta och hjälpa Lurkas med att flytta över de sista grejerna från deras gamla lägenhet till den nya :)

På fredag jobbar jag ju som vanligt och ska kanske ta och käka lunch med Hääna då, som kommer hem en sväng! På kvällen blir det mys med älsklingen, möjligtvis kolla på film eller bio(?).

På lördag så jobbar jag också. Kanske tar en liten utflykt med älsklingen efter jobbet och senare på kvällen ska vi nog äta ute på akropolis :D Blir en hel helg med älsklingen! Myspys!

Måste ta och bestämma mig om jag ska ha en laptop eller inte. Är mest sugen på en sån, mobil har jag ju (men som fungerar oerhört dåligt..). Har förresten hittat en billigare, men minst lika bra, laptop :)

Gjorde en fiskbensfläta igår innan jag skulle sova. Tycker det är såå skönt  för man slipper hålla på med håret på morgonen dagen efter i typ en halvtimme. Så tog lite sovmorgon imorse.. :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback