e m m a ; vardag, fest, inredning

Ohh!

Någorlunda fint väder idag! :D Iaf är det varmt, men lite molnligt...
Imorrn skulle det bli jättefint! Och varmt! Typ +30º!

Slutar om en halvtimme och sen bär det iväg till Borlänge för en snabb runda på kupolen och sen till fotbollsplan för att kolla på fotboll (doh) ;) Ska bli kul, men jag är liite orolig för rundan i kupolen.. blir väl att shoppa lite förstår jag... fick ju lön igår.. Jag som skulle spara :s haha.. 

Imorrn kanske vi ska och bada en sväng, mysigt! Har inte badat nå mkt alls iår..

Igår kväll kollade jag och älsklingen på "Evan almighty" och "Disturbia" båda var bra filmer tycker jag! Rekomenderar båda! Trots att  "Evan almighty" var lite överdriven så hade den bra humor.. haha :) Kolla in apan i slutet! haha, shake it!

Back to work! Laater!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback