e m m a ; vardag, fest, inredning

Pirre & hyrfilm


Det är oerhört fuktigt i luften nu. Man känner det verkligen...image624
Grått och trist är det också... :s Iofs så gör det inte så mkt när man jobbar..
Hoppas det blir fint imorrn för då är jag ledig :D

Älskot och jag ska umgås hela helgen.. han åker ju på onsdag.. så det blir sista helgen tillsammans innan han drar :( jobbigt..
Möjligtvis att han måste ta och packa en massa imorrn men då kanske jag tar och hjälper honom ;) Jag tror jag ska ta och packa ner mig själv också.. Kommer sakna honom så mkt!!

Ska ta och hoppa in i duschen nu, sen packa lite.. Vi ska hem till pappsen ikväll.
Älsklingen och jag ska nog käka pizza och hyra film ;) myspys..
Och imorrn ska jag sova läääänge! mmm...

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll! Festa lugnt! ;)



En crazy gammal ferre-bild


Madeleine

Ja luften är verkligen "äcklig" just nu, så kvavt och fuktigt..

2007-08-10 / 16:03:56
BLOGG: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback