e m m a ; vardag, fest, inredning

Vilken dag!

Solen skiner och man känner verkligen att sommaren är i luften nu (på tiden!).

image703


Jag har legat ute en stund i solen..
Har tvättat en massa idag också.. jag blir verkligen tokig på mig själv! Jag spar precis all tvätt tills minsta lilla strumpa är använd och sen kan jag köra igång med att tvätta men då blir det verkligen en heldag till att tvätta. Typ 6-7 tvättar.. ujuj.. inte bra.. måste bättra mig! Ska nog ta och komma överens med mig själv att tvätta tisdagar och fredag.. mm det är ngt jag ska försöka hålla nu!

Har inte gjort så mkt mer idag.. slappar och slöat

image704

Men ikväll så ska jag till Lurkas och hjälpa henne med flytten och kanske blir det ett glas vin också och en massa skitsnack ;) Trevligt trevligt!

Igår var jag och älsklingen och kollade på Tunabro mot Dalkurd i Borlänge. Var en ganska bra match, iaf andra halvlek! Dalkurd vann tillslut med 6-0... :)
Innan matchen så var vi till Kupolen en sväng också.. jag köpte en klocka för 100:-(superbilligt!) och två tees m.m..
Var en mysig dag! Vi avslutade dagen med att käka lite tacos! mums..

pics från gårdagen:

image696 
Kupolen..

    

image697

image698image699



Nu ska jag iaf ta och hänga upp lite tvätt i min garderob......



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback